Grafica = arhaica
Eh na? Te-ai gandit vreodata sa te uiti din ce an e facut jocul. In plus e portat de pe PS2, ceea ce nu-i ofera optiuni prea multe de grafica...decat setarea de rezolutie. Ce sa faceam daca cei de la Capcom sunt mai lenesi.
Luptele = mult prea SF desi se cam potrivesc cu stilul jocului
Exact. Se potrivesc cu stilul. Asta s-a vrut, asta a iesit.
Camera = vai de capul meu
Camera e chiar ok pentru una cinematica. Joaca LoK Defiance si mai vorbim. Daca era 3rd person nu mai era DMC.
Controlul = nici acum nu stiu exact care erau butoanele
Un gamepad ar fi usurat acest lucru. Din nou, jocul e de PS2 si gandit ca un joc de PS2. Desi, butoanele, odata ce vedeai ce face fiecare si ce folosesti mai mult, ti le puteai pune foarte practic.
Cam atat am avut de spus :)
Poate daca-l jucam pe consola era altfel.
Poate, poate nu. Singurul lucru care se schimba e faptul ca ai gamepad care e o imbunatatire.
Vad ca ai omis unele lucruri, zic eu importante: story, feeling, OST. Io zic ca astea [mai exact primele doua] conteaza mai mult la un joc decat grafica sau asezarea camerei...nu crezi?